joi, 23 iunie 2011

DE CE MAESTRII?!




1. Tu, cel care aderi inca la ideea expusa in diversele invataturi, ca Eu voi da un 'Maestru' sau 'Invatator' Divin fiecarui aspirant la unirea cu Mine, asculta cuvintele Mele.
2. Este adevarat ca EU Ti-am permis, in trecut sa cercetezi in tot felul de carti mistice, sa urmezi invataturi si sa practici culte, stimulind in felul acesta dorinta ta secreta de a dobindi puterile necesare pentru a obtine unirea laudata in aceste invataturi, chiar pina la a trezi in tine constiinta cit de slaba ca posezi aceste puteri.
3. Eu ti-am permis chiar sa crezi ca practicind astfel anumite exercitii sau respirind intr-un mod sau altul, sau rostind anumite mantre sau afirmatii, tu vei putea  atrage inspre tine un 'maestru' din invizibil care ar fi invatatorul tau si te-ar  putea ajuta pregatindu-te pentru anumite initieri care ti-ar permite sa fii admis intr-un grad avansat al vreunui ordin secret in sferele interioare ale existentei unde o mare parte  din Intelepciunea Mea ti-ar fi revelata.
4. Nu numai ca Eu ti-am permis toate acestea dar mai mult decit atit, daca tu poti intelege, Eu am fost cel care te-a condus la aceste carti, care ti-au inspirat o astfel de dorinta si faceam ca o astfel de credinta sa se fixeze in spiritul tau, dar nu pentru scopurile pe care tu ti le-ai imaginat.
5. Da, Eu te-am facut sa treci prin toate aceste invataturi, aceste dorinte, si aceste credinte, incercind sa-i prezint spiritului tau omenesc, Fortele pe care Eu le folosesc pentru exprimarea Ideii Mele Divine.
6. Eu am descris aceste forte ca ierarhii ceresti, pentru ca intelectul tau omenesc sa poata sa inteleaga mai bine, Eu le-am pictat ca ingeri sau ca Fiinte Divine, ca agenti sau ca executori Imperiali ai  Vointei Mele avind de exprimat Ideea Mea care era la Inceput.
7. Dar tu nu ai inteles.
8. Intelectul tau omenesc, entuziasmat de posibilitatea de a intilni si de a comunica cu una din aceste Fiinte, conform cu ceea ce s-a spus in unele din aceste invataturi, a incercat imediat sa le personalizeze si a inceput sa doreasca aparitia lor in viata ta, imaginindu-ti ca ele s-ar interesa de problemele tale omenesti, si ca traind conform anumitor reguli prescrise in aceste invataturi, tu le vei face binevoitoare si le vei determina sa te ajute sa atingi 'Nirvana' sau Nemurirea.
9. Cu toate ca, intentionat, EU ti-am permis sa te hranesti cu aceste iluzii, te-am lasat sa aspiri, sa te rogi si sa lupti cu seriozitate, supunindu-te tuturor instructiunilor care ti s-au dat, incurajindu-te chiar, uneori sa le urmezi, prin licariri ale unor fiinte ideale pe care Eu te-am facut sa le vezi in viziune sau in  vise de tine insuti imaginate, permitindu-ti sa crezi ca aceste fiinte ar fi 'Maestrii' pe care tu ii asteptai.
10. Este posibil ca Eu sa fi dezvoltat in tine anumite facultati, care sa te faca sa simti prezenta unor personalitati care au venit din lumea spirituala, si care au fost atrase prin dorintele tale, cautind sa fie pentru tine Maestri sau indrumatori.
11. Dar acum a venit timpul cind trebuie sa stii ca astfel de fiinte nu sunt Maestri, ca Fiintele Divine nu sunt Maestri si ca Eu si numai EU, 'Eul' tau propriu si veritabil, SUNT Unicul tau Maestru.
12. Oricine ar fi fiinta de forma umana sau spirituala care se prezinta constiintei tale si se recomanda a fi Maestru sau pe care spiritul tau il caracterizeaza ca Maestru, nu este nici mai mult nici mai putin decit o personalitate ca si tine, si in consecinta nedivin, in ciuda numeroaselor 'Adevaruri' admirabile pe care le predica si a lucrurilor 'minunate' pe care el le savirseste.
13. Ori, acesta este un mister si atita timp cit tu nu-l vei intelege, esti indreptatit sa accepti ceea ce s-a spus anterior si deci sa nu fii de acord cu anumite declaratii facute aici, in prealabil, ca si cu invataturile contradictorii ale altor Revelatii ale Mele.
14. Dar sa nu te temi de nimic; acest mister iti va fi revelat daca intr-adevar tu doresti sa cunosti Semnificatia Mea.
15. Asteptind aceasta, de ce te consideri tu satisfacut in cererea ta cu tot ce este inferior Atot-Perfectului?
16. De ce sa cauti tu intr-un Indrumator sau intr-un Invatator spiritual sau uman, intr-un maestru sau inger, manifestarea in  mod necesar limitata a Perfectiunii Mele, cind poti sa recurgi direct la Mine, Dumnezeu din tine-insuti, Atotcunoscator, Atotputernic si Omniprezent, Ideea Inspiratoare care este cauza Tuturor Manifestarilor si este prezenta in intimitatea fiecaruia dintre ele?
17. Si asa cum EU SUNT in Tine, tot asa EU SUNT in tot ceea ce tu cauti; si asa cum intreaga Intelepciune, intreaga Putere, si intreaga Iubire pe care ele o poseda, emana in mod unic  din Mine, de ce sa nu alergi tu la Mine acum chiar si sa nu Ma lasi tu sa te pregatesc pentru ca EU sa pot sa exprim Intregul Meu prin Tine?
18. Atita timp cit spiritul tau omenesc va cauta sau adora ideea unui maestru intr-o alta fiinta, oricit de elevat sau sfint ar putea sa-ti para, tu vei ramine dominat de aceste idei; pina atunci poate, chiar Eu in mod real iti voi permite sa intilnesti si sa comunici cu un astfel de 'maestru'.
19. Dar daca acest privilegiu ti s-ar acorda, acesta ar fi doar pentru a grabi trezirea ta, prin deziluzia care va urma, atunci cind vei vedea ca  acest 'maestru' nu este de fapt decit o personalitate mult mai avansata in trezire decit tine, dar nimic mai mult decit o personalitate - si nu Unicul Divin pe care Sufletul tau din adincul tau cel profund aspira sa-l cunoasca.
20. Pentru ca Eu te hranesc cu toate aceste idei care ajuta la a-ti arata realitatea din spatele aparentei, si daca Eu te conduc la o deceptie aparenta si tu iti pierzi increderea in toate invataturile omenesti, in orice perfectiune omeneasca, si chiar divina, aceasta este doar pentru ca tu sa devii capabil sa distingi mai clar intre materie si umbra, si pentru a te pregati pentru acel ideal mai inalt pe care Eu ti-l voi descrie in continuare.
21. Tu te poti ridica in personalitatea ta omeneasca numai la idealul pe care spiritul tau este capabil sa-l conceapa. Prin Dorinta EU fac ca Vointa Mea sa se manifeste in tine si prin Dorinta EU am executat multe opere admirabile.
22. Dar pentru tine cel care te-ai inaltat deasupra Dorintei, pentru tine care nu mai cauti nici Maestru, nici chiar pe Mine, dar care traiesti numai in credinta Prezentei Mele si a promisiunilor Mele Eterne, - pentru tine Eu rezerv o uniune si o comuniune care va produce in Sufletul tau o fericire si o bucurie atit de mari incit spiritul tau omenesc ii este imposibil de a si le imagina.
23. Tu esti o personalitate omeneasca si totusi Tu esti Divin, deci perfect.
24. Tu crezi primul dintre aceste adevaruri, insa pe al doilea nu.
25. Totusi ambele sunt adevarate. Acesta este misterul.
26. Tu esti in mod precis ceea ce tu crezi ca esti.
27. Una sau alta, cu care din aceste doua afirmatii esti de acord? Sau cu amindoua?
28. Tu esti Una cu Mine, EU SUNT in tine, in personalitatea ta omeneasca, in fiecare facultate a Intelectului Tau. EU SUNT in fiecare celula a corpului Tau, in fiecare Atribut al spiritului Tau, in fiecare facultate a Intelectului Tau. EU SUNT Sufletul, principiul activ al fiecaruia dintre ele.
29. Si Tu esti in Mine, Tu esti o celula a Corpului Meu, Tu esti un atribut al Spiritului Meu. Tu esti o facultate a Intelectului Meu. Tu esti o 'parte ' din Mine si totusi Tu esti Eu, Eu-Insumi. Noi suntem UNU  si am fost asa dintotdeauna.
30. Personalitatea Ta omeneasca este pentru tine ceea ce Tu esti pentru Impersonalitatea Mea Divina. Ele sunt creatiile noastre, expansiuni ale Existentei noastre.
31. Tu esti Unul din Atributele Mele mentale, una din Puterile Mele Divine, una din Radiatiile Vointei Mele, care emana din Eul Meu Impersonal pentru a atinge Scopul Meu.
32. Da, Tu esti o Fiinta Divina, un inger de Lumina, o 'parte' sau o etapa vie a Mea, careia EU i-am dat un impuls in scopul de a exprima in mod impersonal Ideea Mea.
33. Si oare un Inger, o fiinta in intregime impersonala, un Atribut al Vointei Mele, ar putea sa se intereseze de lucruri omenesti?
34. Nu, el utilizeaza natura ta omeneasca si activitatile tale omenesti doar ca mijloace si canale prin care Vointa Mea sa dea o exprimare Ideii Mele.
35. Si aceasta idee relativ la un Maestru, pe care Eu am prezentat-o atentiei spiritului tau, a fost doar pentru a te pregati si a te aduce in fata acestei Idei de Eu, 'Eul' tau Impersonal, Inger Unic de Lumina, Unicul si Veritabilul Maestru interior.
36. Spiritul tau omenesc, asa cum este el constituit, crede ca, in anumite ocazii are nevoie de un Maestru la care sa apeleze in incercarile sale omenesti, sau in framintarile si dificultatile sale, de cineva la care sa ceara explicatii si sfaturi, crezind ca problemele vietii pot sa fie rezolvate in acest mod. Si daca Eu iti aduc pe vreunul care ride de tine sau te insala, el te va arunca in final la Mine, 'Eul' tau propriu si intim, atunci cind poate, descurajat, deziluzionat si umilit vei fi dispus sa vii la Mine, in interiorul tau, si sa asculti vocea Mea, care tot timpul ti-a vorbit, dar pe care spiritul tau egoist si orgolios, nu a binevoit s-o asculte.
37. Tu, care nu ai experimentat inca aceasta, care nu ai intilnit inca Maestrul aspiratiilor tale, nici sub forma umana, nici sub forma spirituala; tu, in care Cuvintele Mele nu au putut sa trezeasca un ecou de activitate care sa raspunda adevarului lor, Eu iti rezerv anumite experiente, care te vor conduce infailibil la Mine, mai tirziu; si atunci, tu vei sti ca EU SUNT Maestrul, Ideea Inspiratoare, a fiecareia din gindurile tale si a fiecaruia din aspiratiile tale atit interioare cit si exterioare catre maestrul pe care-l doresti.
38. Daca tu te indoiesti, nu ai decit sa recurgi la CHEIE.
39. A te gindi la un Maestru, inseamna a crea unul.
40. Prin gindirea ta, aceasta idee despre un Maestru, devine ceea ce tu doresti sa fie, sau ceea ce tu iti imaginezi ca este.
41. Cu alte cuvinte, prin gindirea ta, creezi in jurul acestei idei toate calitatile, pe care tu iti imaginezi ca le are un Maestru. Spiritul tau omenesc, prin dorinta, prin aspiratie, prin adoratie, trebuie in mod necesar sa creeze  aceste calitati intr-o fiinta imaginara oarecare, care nu este decit o personalitate, pentru ca tu, nu poti inca concepe o fiinta Impersonala.
42. La fel, in functie de intensitatea dorintei tale si a gindirii tale, aceasta idee trebuie mai devreme sau mai tirziu sa se manifeste complet, fie atragind inspre tine o astfel de personalitate incarnata, sau o alta asemanatoare care se manifesta ca o entitate a tarimului viselor sau a viziunilor.
43. S-a spus ca: 'atunci cind discipolul este pregatit, Maestrul apare'. Si aceasta afirmatie este adevarata intr-un anumit sens, dar nu asa cum ai interpretat-o tu.
44. Dorinta ta secreta de a avea un Maestru ti-l va aduce; dar numai atunci cind Eu te-am pregatit pentru aceasta aparitie.
45. Dar aceasta aparitie nu va fi altceva decit aparenta unui Maestru. Atunci cind Adevaratul Maestru sau Invatator va apare, se poate ca tu sa nu-l recunosti, caci el poate sa se ascunda sub aspectul unui alt prieten care se intereseaza de tine, al unui asociat al tau in afaceri, al vecinului tau cel mai apropiat sau al sotiei tale, al sotului tau sau al copilului tau.
46. Pentru ca Eu dau invataturile Mele prin toate mijloacele, conform necesitatii momentului, pentru a impresiona constiinta ta omeneasca. Eu te invat continuu, chiar si cind tu nu-ti dai seama de acest lucru. Eu am multe cai pentru a ajunge pina la constiinta ta si le utilizez pentru a te aduce la intelegerea Semnificatiei Ideii Mele.
47. Eu vorbesc prin multe voci: prin vocea Spaimei, a Iubirii, a Invidiei, a Bunatatii, a Ambitiei, a Patimei, a Betiei, a Placerii, a Geloziei, a Senzualitatii, a Suferintei, si a Rusinii; - prin vocea tuturor emotiilor omenesti, a pasiunilor si a dorintelor. Eu vorbesc prin vocea Naturii, prin vocea Experientei, chiar prin vocea Cunoasterii omenesti.
48. Da, toate acestea constituie Vocea Mea de care EU ma folosesc in mod Impersonal pentru exprimarea Adevarului; pentru ca EU SUNT in toate si pentru ca EU SUNT realul din toate si pentru ca Vocea vorbeste in miile sale de modalitati de exprimare, tu fiind de asemenea o 'Parte' a acestui Tot, pentru ca EU SUNT in Tine, sperind ca tu sa ma recunosti si sa cooperezi constient cu Mine in exprimarea Ideii Mele de Perfectiune Impersonala pe pamint, precum ea este exprimata in Cer.
49. Numai cind aceasta recunoastere va veni, tu vei afla si vei cunoaste Adevaratul Maestru. Atunci si numai atunci, tu vei realiza ca EU, propriul tau 'Eu' Impersonal, sunt unicul Maestru posibil pentru personalitatea ta omeneasca.
50. Atunci tu vei intelege de ce nici o fiinta omeneasca sau altfel, nu ar putea fi Impersonala pentru a fi Maestru al vreunei alte fiinte; din cauza ca o fiinta impersonala, nu ar putea niciodata sa fie recunoscuta ca Maestru al unei fiinte omenesti, si deci ea nu ar avea nici un interes pentru activitatile tale omenesti.
51. Daca in viata ta ar veni la tine o fiinta care ti s-ar parea Divina si ti-ar arata un oarecare interes, sa fii sigur ca aceasta nu este inca complet Impersonala. Ar putea fi un Maestru Uman, dar niciodata cel Divin, pe care tu din tot sufletul tau, aspiri sa-l servesti.
52. Dar poate ai fi satisfacut sa ai o astfel de fiinta ca Maestru, chiar daca el n-ar fi complet Impersonal. Daca asa stau lucrurile, atunci de acum incolo, Eu te voi face sa-ti dai seama de imperfectiunile tale, printr-o comparatie constanta cu Perfectiunea Mea Impersonala, pina cind in final tu vei apela si alerga la Mine, supunindu-te complet Mie; recunoscindu-ma pe Mine si Impersonalitatea Mea ca pe Unicul Model si Ideal, ca pe Adevarata Cauza care a inspirat lunga ta cautare a Perfectiunii Mele inafara ta, in timp ce tu puteai sa o gasesti doar inauntrul tau, profund ascunsa inauntrul propriului tau Suflet.

Sursa::VIATA IMPERSONALA.(Anonim)CAPITOLULULXV-Maestrii




Un comentariu:

  1. dar nu el, ci Eu Sunt Cel Ce Sunt. :))

    Iau asa una la-ntamplare...
    "23. Tu esti o personalitate omeneasca si totusi Tu esti Divin, deci perfect." si ma gandesc la Stalin, la Hitler... Hmmm... cam hazardate invataturi.. :)

    RăspundețiȘtergere